Aula:

Vi bruger i børnehaven Aula som kommunikationsplatform. Her skal I sørge for at jeres kontaktinformationer altid er opdaterede, så vi kan komme i kontakt med jer. Her skal i også forholde jer til forskellige tilladelser og fuldmagter, så vi ved hvad vi må tage jeres barn med til.

Det er også på Aula I skal melde ferie, fri eller sygdom. Det er vigtigt I gør det i så god tid som muligt, så vi kan udnytte vores ressourcer bedst muligt. Ved ferietider vil I få en anmodning om at melde ferie, så det er nemmere at huske. Det betyder noget om dit barn kommer. Vi sørger for at være nok folk på arbejde når dit barn er i børnehave, og vi giver pædagoger fri, når der er børn der holder fri.

Dit barn skal tjekkes ind og ud hver dag i børnehaven på Aula. Og vi skal vide det, hvis det ikke er jer forældre der henter jeres barn. Vi vil også gerne vide hvornår dit barn kommer og går. På den måde kan vi bedst tilrettelægge en god dag for barnet.

På Aula vil du modtage informationer fra Kolding Kommune, som kan være interessant når man har et barn.

Men vigtigst af alt er det på Aula dit barns pædagoger vil lægge informationer, invitationer samt beskrivelser af dagen og billeder af aktiviteter op. Du kan bruge billederne til at få viden om dit barns dag, eller til at snakke med dit barn om hvad han/hun har oplevet. Der vil typisk blive lagt nyheder op et par gange om ugen.